از دعوت به دوستی تا تهدید به حمله ی اتمی

می دانید چیست؟تهدید یک ملت که تا سال پیش ملت متمدن خوانده میشد به تهدید اتمی که بی ادبی نیست.بی حیایی نیست،وقاحت نیست.بی ادبی آن است که وقتی تهدید به نسل کشی جدیدت کردند در پاسخ بگویی:برو بچه،بزار باد بیاد.بی ادبی آن است که وقتی تهدید به استفاده از بمب اتمی کردند که ۱۰ مگاتن قدرت دارد و تا ۳۲ کیلومتر آن طرف تر از محل اصابت را با خاک یکسان می کند،بگویی:گنده تر از تو هم هیچ غلطی نتوانست بکند.آخه یعنی چی این حرف؟برای چی دل جوان مردم را میشکنی؟.آخه بگذار احساس قدرت کردن ناشی از قپی آمدن بهش مزه بدهد بعد بیا بزن تو حالش.

آخه یعنی چی آقای احمدی نژاد می خواهی برای این حرف اوباما شکایت کنی به سازمان ملل؟.اولا که حالا یک مهملی گفت،شما با ادب باش.کوتاه بیا.از این چرندیات ۳۰ ساله که میگن،شما که باید عادت کرده باشی.شکایت؟نه،اصلا چیز خوبی نیست.بیا دور هم حلش می کنیم.

نه؟.خیلی خوب،به فرض که شما شکایت کردی.میدونی از چه دولت متمدن و با فرهنگ و قدرتمندی شکایت کردی؟.خیال کردی داری از ایران شکایت میکنی؟برادر من داری از مودب ترین مرد دنیا که نویسنده هم هست و علت رییس جمهور جمهور آمریکا شدنش به خاطر تسلطش در سخنرانی است شکایت می کنی.به چشماش نگاه کن،ادب ازش می بارد.مثل تو نیست که ادبیاتش چاله میدونی باشه.اصلا حواست هست برای نوروز ما پیام داده؟.اصلا می دونی گفته ما دستمان را به سوی شما دراز می کنیم اگر شما مشت تان را به سوی ما حواله نکنید؟.یارو خودش بکسور هست ولی ببین چقدر آقا است که دستش رو به سمتت دراز کرده.اگر تهدید اتمی کرده شما رو،ببینید چه کار کردید که از دوستی به خشونت حقوق بشری رسیده.چی؟اینا سیاسته؟.آخه  چرا انقدر بد بینید؟پیغمبر یکی از رذیلت های اخلاقی رو همین بد بینی میدونه.درست نیست آدم انقدر بی ادب باشه،حتما ایرانی ها آدم های بی خودی هستند که خواسته از کره ی زمین محوشون کنه دیگه.اونا که مثل ما بی تمدن و وحشی نیستند.ا،ا،ا  خجالت نمی کشی؟به مرد به این خوش تیپی،آقایی،کسی که همین ۶ ماه پیش جایزه ی صلح نوبل رو گرفته گفتی:غلط زیادی نکن؟.آدم خوبه ادب داشته باشه،نه این که اگر کسی تهدید به نسل کشی حقوق بشری کرد،همون طوری که به هیلاری کلینتن گفت مادر عروس به اوباما هم بگه:پدر داماد.آداب دیپلماسی بلد نیستی وگرنه می فهمیدی وقتی آمریکا تهدید اتمی ات کرد باید بگویی:ما غلط کردیم،نه این که بگویی تو غلط کردی.ببین برادر من،ادب مرد به از دولت اوست.بیا مثل ما و اربابمان باش،نهایت بی ادبی را در لوای کلمات قشنگ بپیچان و تحویل بده.آن وقت آمریکا که هیچ،اسراییل که هیچ،ما هم برایت دست میزنیم.چطوره؟.موافقی؟بنویسیم؟

 

                                                   ***********



باز هم کابوس دیدم.باز هم کابوس دیدم که این بی ادبان بی دولت در روحم رخنه کردند و سعی دارند من را هم مثل خودشان به اوج خود فروختگی برسانند.شهید آوینی آخر چرا در آن فیلم دروغ گفتی؟.ما کجا از غرب متنفریم؟.کشته مرده داریم برای غرب که ادعای بی شماریشان همه جا را گرفته.البته میدانی که دل به دل راه داره،دلارهای سبز به گروه سبز.اگر این ها پشکل غرب را می بویند و لذت می برند غرب هم عاشق این هاست.باز هم کابوس دیدم برایم با ادب شده اند کسانی که به شاه ادب و وفا جسارت کردند.انقدر با ادب شده اند که از وقاحت تمام عیار شاعر کابوی ها (آقای اوباما) ناراحت نمی شوند و نگران " هویی" هستند که در جواب " ها " ی یک کابوی گفته شد.

من البته برای این جفنگیات شما تره هم خرد نمی کنم.اما بگذارید برای بقیه بگویم تا آن ها هم مطلع شوند.

اجازه بدهید،می خواهم با ادب باشم.می خواهم به شیوه ی پدر شما سبز ها که بنیامین نتانیاهو باشد با ادب شوم.می خواهم به شیوه ی او که نزدیک بود در سازمان چند کشور (سازمان ملل متحد سابق) اشک تمساح بریزد به شما بگویم:من از شخص خود احمدی نژاد و کسانی که از او و گفته اش در برابر یاوه های اوباما حمایت کرده اند تشکر می کنم و اما شما سبز ها.شما شرم نمی کنید؟نشستید و سخنان اوباما را گوش دادید و برایش کف زدید؟.

حرف هایم را به زبان پدرتان گفتم شاید حرف هایم را بفهمید.آخر هر چه با زبان آدمیزاد گفتیم متوجه نشدید،شاید زبان سلاخان را بهتر بفهمید.

راجع به اوباما هم حرف برای گفتن زیاد است و نگفتن بهتر.شاید این جمله بی ادبانه باشد اما:اگر جرات داری حمله کن تا ببینی چه بلایی سرت می آوریم.کسی برای این کلاس توجیهی نگذاشته که با دم شیر بازی نمی کنند و دوران قلدری گذشت؟.

من میخواهم پای ۳۰۰ هزار شهید را باز بکشم وسط.می خواهم پای شهید علی اکبر قدیانی را بکشم وسط که هر گاه به خواب مادرش می آید با اسلحه می آید و نگران انقلاب است.شهدای عزیز ما خیالتان تخت.شما از جان خود نگذشتید که اسلام و غیرت و شرافت را برای ما حفظ کنید و ما از فرزندانتان راجع به سهمیه شهدا سوال کنیم و آزارشان بدهیم.من می خواهم فحش همه را برای خود بخرم و مثل شاه ملعون به شما شهدا بگویم: ای مردان با غیرت که سرتان به فلک می ساید و اجر و قرب تان بی نهایت است،آسوده بخوابید که ما بیداریم.آسوده بخوابید که بسیجی خامنه ای هوشیار و بیدار است.مگر ما مرده باشیم که قبل از آن که دستور شلیک بمب اتمی صادر شود کار اوباما و کنگره و لابی اسراییل را تمام نکرده باشیم.خیالتان تخت،تختش را پایین می کشیم اگر بخواهد از این اغلاط بکند.شما خون ندادید،شما را اسلحه های آمریکایی و بمب های شیمیایی آلمانی زجر کش نکرد که ما عاشق آمریکا بشویم.تا سید علی،این سید هاشمی،این سید خراسانی پشتیبان خون شماست و ما بسیجیان اوییم خیالتان تخت باشد که کوچک ترین گزندی به این خاک نخواهد رسید و نخواهیم گذاشت بالا شهر تهران خون شما را پایمال کند.نخواهیم گذاشت که وصایای شما را بگویند جعل شده است.این ها فکر کرده اند وقتی ما می گوییم تا آخر ایستادیم بلوف میزنیم.این گوی و این میدان،آن جنگ ۸ سال بود،این جنگ اگر ۸۰۰ سال طول بکشد باز هم راه قدس از کربلا می گذرد.اما،اما این بار ۲۹ سال پیش نیست که هیچی به هیچی.پوست تان را می کنیم این بار.مردش هستید که حمله کنید؟یا علی.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:48 http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

ُلام خسته نباشی دلاور
واقعا که گل گفتی مرحبا

نیشستان یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:26 http://nishestan.wordpress.com

سلام
مطلبی برای امریکا...............+حسین قدیانی
نمی خواهد جلوی ملت ما بایستید حسین قدیانی را خلع سلاح کنید...
لطفا بخوانید
آدرس وبلاگ این کناره نظرم هست
از نظرتان استفاده می کنم
(باید جنبشی برای حمایت از حسین قدیانی و امثال حسین راه بندازیم شما هم یک روز توسط این جنبش وبلاگی حمایت خواهی شد دوست بلاگر من)

سلام.خسته نباشی برادر من.
افتخار می کنم که از وبلاگ شما بازدید کردم و نظرم رو ارائه کردم.

موفق و پایدار باشید.

ساز خاموش شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:29 http://about-an-imbecile.blogsky.com

سلام.
فقط منتظرم این چند وقت بگذره من یه کم سرم شلوغه(یه کم بیشتر از یه کم)
بعد من بیام جواب این روانپریشی های تورو که از توهمات مالیخولیایی امثال شریعتمداری نشات گرفته بدم...
جدآ دلم براتون میسوزه

سلام.خدا رو شکر سلام کردن رو انجام میدهی.

انشا الله اگر خیر باشه گرفتاری های شما هم تموم میشه.مثل گرفتاری های ما که تمام شد.

شما هر موقع مایل بودید بیاید جواب من رو بدید.اما یک سوال؟بهتر نیست کمی با ادب تر صحبت کنید؟.روی همین حساب هاست که به پسر عمویم گفتم سبز ها بی ادبند و نپذیرفت.لااقل جناب ساز خاموش به شعار تو خالی ادب مرد به از دولت اوست پایبند باش.ادب چیزه خوبیه برادر من.اگر من به شخص شما بی ادبی کردم شما هم بیا بی ادبی کن.فعلا یکی طلب من.

موفق باشید البته اگر ما بگذاریم دوست شورش سبز من.

سید ابوذر یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 http://seyedaboozar.blogfa.com

سلام به وبلاگ ما سر بزنید
اگه ÷سندیدید لینک کنید و اطلاع بدید تا ماهم لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد