خداحافظی

سلام بر مردم ایران زمین و هم زبانان من.


خوب یک خبر بد دارم( شاید برای شما خوب باشه البته ).خوب خبر بدم اینه که من دیگه اینجا وبلاگ نویسی نمیکنم.چرا؟خوب مقداری در من تغییر و تحول رخ داده.یعنی چی؟یعنی اینکه در مورد اوضاع داخلی تجدید نظر کردم.یعنی چی؟.ای بابا میخواید مارو بفرستید اونجا که عرب نی انداخت ها. 


خوب من مشی دموکرات گرفتم یک جورایی   و فعلا این وبلاگو بیخیال میشم.البته یوزر و رمز عبور دست خودم خواهد بود و وبلاگ حذف نخواهد شد.


دوستان بسیار نزدیکم آدرس وبلاگ جدیدم که روی میهن بلاگ خواهد بود رو اطلاع خواهند یافت.


برای همه آرزوی صلح و بهروزی دارم.موفق باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

سلام
هرجائی امیدوارم موفق باشی در سایه حضرت ولی عصر

سلام

از محبتت سپاس گذارم

seyed دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 http://seyedaboozar.blogfa.com

سلام
خدا قوت

کشاورز منتظر شماست

کشاورز بیل را برداشت دستمالی در جیب گذاشت تا عرقی با آن از جبین بزداید و یک کلنگ برداشت تا سنگ ها را بشکندو یک قمقه آب که عطش را با آن رفع کند اما برای اینکه فراموشش نشود عطش کربلا را، بر روی قمقه نوشت یا ابالفضـــــل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد