انتخابات مجلس نهم

اول از همه تبریک بگویم بابت گرفتن جایزه ی اسکار خارجی توسط فیلم " جدایی نادر از سیمین " .برای کارگران و بازیگران و ... آرزوی موفقیت دارم که نام این کشور را در هنر بار دیگر بر افراختند.انشا الله هر سال بتوانیم اسکار و کن و ... ببریم.



از دلار کاغذ پاره و سکه طلاه آهن قراضه  و ... که بگذریم،آقا این چه وضعشه؟مگه سیاست نمره کلاس درسه؟والا 25% نمره رو هم به این راحتی نمیدن که شما به این راحتی لیست رد صلاحیت شده ها رو تایید صلاحیت میکنید.خوش حال بودیم آقایان علی مطهری و احمد توکلی رد صلاحیت شده و گفتیم برویم رای بدیم و مجلس را از امثال آقایان بوق پاک کنیم که دیدیم بله آیت الله جنتی باغ گل کاشتند جای دسته گل.در گیر و دار این بودیم که این داد و دعوا های کاندیداها برای خدمت بیشتر است به مردم یا کسب منفعت ( البته شما فکر کنید مردم شریف و غیور و همیشه در صحنه حاضر ایران نمیفهمین چه خبره) .من اصلا نمی فهمم آقای بوق شما اگر میخواستی در مجلس نهم کاندید شوی چرا در مجلس هشتم نامه ی استعفا دادی؟اگر قصدت خدمت است که استعفا یعنی چه؟اگر فضا خوب نیست که چرا دوباره کاندید شدی؟جالبی این هم هست که یک طیف جدا هم تشکیل شده به اسم طیف پایداری با سر لیستی آقای مطهری.آرمانشان هم نجات کشور با دولت ائتلافی و فدرالیسم اقتصادی را برای کارآمد کردن نظام سیاسی و اقتصادی کشور اعلام کردند.خلاصه هر چی گل هست اونجا جمع شده.


 لینک خبر



دیگه چی بگم والا.انگار کشور شده گوشت قربونی.هی این بکش ،هی اون بکش.فقط میگم به کسانی که سابقه ی مشخصی دارن و اصولگرا هستن و به فکر کشور و نظام هستن و تند رو نیستن رای بدید.حتما هم رای بدید.


موفق باشید.