ضد وسوسه های شیطانی

سلام به همه ی دوستان عزیز.


با خبر شدم یکی از دوستان عزیزم که در زمینه ی امنیت به گردن این کشور عزیز ایران اسلامی حق بزرگی داره وبلاگ مذهبی سیاسی ایجاد کرده و از اونجا که ما با هم دوست هستیم بر خود لازم دیدم که علاوه بر لینک کردن ایشان،یک پست جداگانه هم بدم.باشد که برای اسلام و مسلمانان مفید واقع شوند.برای این بزرگوار آرزوی موفقیت دارم.


تحلیل:به عنوان اولین پست،ایشان شروعی خوب داشته و اطلاعات دقیق و فنی ای راجع  به آنوسی ها ارائه داده و منابع هم موثق و کافی است.من خودم از خواندن وبلاگ ایشان لذت بردم.به شما دوستان و خوانندگان عزیز حتما توصیه میکنم از نوشته های ایشان سود ببرید.


لینک وبلاگ ارزشی ضد وسوسه های شیطانی


موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:44 http://rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

خداوند پشت و پناه هر دوی شما باشه

سلام علیکم برادر علی.

خیلی ممنون از لطفت.و همچنین.خدا توفیق بده در راهش کار کنیم.

موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد