انتخابات مجلس نهم

اول از همه تبریک بگویم بابت گرفتن جایزه ی اسکار خارجی توسط فیلم " جدایی نادر از سیمین " .برای کارگران و بازیگران و ... آرزوی موفقیت دارم که نام این کشور را در هنر بار دیگر بر افراختند.انشا الله هر سال بتوانیم اسکار و کن و ... ببریم.



از دلار کاغذ پاره و سکه طلاه آهن قراضه  و ... که بگذریم،آقا این چه وضعشه؟مگه سیاست نمره کلاس درسه؟والا 25% نمره رو هم به این راحتی نمیدن که شما به این راحتی لیست رد صلاحیت شده ها رو تایید صلاحیت میکنید.خوش حال بودیم آقایان علی مطهری و احمد توکلی رد صلاحیت شده و گفتیم برویم رای بدیم و مجلس را از امثال آقایان بوق پاک کنیم که دیدیم بله آیت الله جنتی باغ گل کاشتند جای دسته گل.در گیر و دار این بودیم که این داد و دعوا های کاندیداها برای خدمت بیشتر است به مردم یا کسب منفعت ( البته شما فکر کنید مردم شریف و غیور و همیشه در صحنه حاضر ایران نمیفهمین چه خبره) .من اصلا نمی فهمم آقای بوق شما اگر میخواستی در مجلس نهم کاندید شوی چرا در مجلس هشتم نامه ی استعفا دادی؟اگر قصدت خدمت است که استعفا یعنی چه؟اگر فضا خوب نیست که چرا دوباره کاندید شدی؟جالبی این هم هست که یک طیف جدا هم تشکیل شده به اسم طیف پایداری با سر لیستی آقای مطهری.آرمانشان هم نجات کشور با دولت ائتلافی و فدرالیسم اقتصادی را برای کارآمد کردن نظام سیاسی و اقتصادی کشور اعلام کردند.خلاصه هر چی گل هست اونجا جمع شده.


 لینک خبر



دیگه چی بگم والا.انگار کشور شده گوشت قربونی.هی این بکش ،هی اون بکش.فقط میگم به کسانی که سابقه ی مشخصی دارن و اصولگرا هستن و به فکر کشور و نظام هستن و تند رو نیستن رای بدید.حتما هم رای بدید.


موفق باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
nane چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:10 http://www.mersadgroup.blogsky.com

ما که نمی گیم نظام مشکل نداره ولی ما این نظامو با خون دل و شهدا به اینجا رسوندیم الان هم هر جور بشه سرپا و پاک نگرش میداریم.تازه جونمونم فداش.

محمد(nane.rostam)

سلام محمد جان.خوش آمدی.

محمد جان،اصلا بحث من بر اندازی نظام نبود که شما میفرمایید نظام رو به اینجا رسوندید.هدف من تحلیل وقایعی بوده که باید اعلام میشده.این که اشخاصی از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به رییس جمهور فرو گذاری نکنن و نماینده ملت طلقی بشن و ادعا کنن که صادق هستن و طرفدار نظام هستن.نمونش جنجالی که برای سوال از رییس جمهور به پا کردن.هر روز یم خبر،هر روز یک بحث.سوال از رییس جمهور نیاز به جنجال رسانه ای نداشت.متاسفانه نشد که به خیلی مسائل بپردازم و راجع بهشون حرف بزنم.

رویکرد من انتقاد از اون هاست والا بحث دیگری ندارم.

موفق باشید

nane یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:26 http://www.mersadgroup.blogsky.com

اولش سلام و خدا قوت
نیمیدونم چه شده به من میام تو وبلاگت مرضه نظر دادن میگیره منو شاید برای پیدا کردن یه جا برا نقد و شاید هم شکایات خلاصه بگم خیلی باحالی
اما دل من:
چندتا در دل بزار بد نیست:
1- ترک دستای بابام هر روز اذیتم میکنه که چرا نتونم کاری بکنم؟! چرا دستم به بالا نرسه؟! چرا نتونم یه جامعه پاک داشته باشم؟! از ترک دستای بابام که بگذریم.
2- دل و عقیده من میگه تا آقا ظهور نکنه آموزش وپرورش هیچ تغییری نمیکنه چون هدف وارونه شده منم خیلی ناراحتم چرا اینجوریه واقعا دلسوز کجاست؟! تازه بعضی اوقات دلسوزم هست ولی کار بلد نیست چرا وبرای چه؟؟؟؟ چون اونم تو همین آموزش و پرورش بزرگ شده و در ادامه زابانم مو در آورد...
3- جان من این وضع اقتصادی نیست خداییش قبول که 80 تا 90% گشورای دنیا مخالف ما هستن ولی بازار داخلی خودمونو که میتونیم کنترل کنیم و بعدش اینکه آرزوی ما میشه کاسب شدن تو بازار!!!!! البته جالبه بازاری ها هم از این وضعیت مینالن اما چرا؟!!! الله و اعلام....
4-تجمل گرایی آقا از ترک دست بابام گفتم اما ترک دست برا چی بود؟! ال ای دی با 10000000000 کنتراست و فرش حریر و یا حتی ماشین بنر.... اما بگم بابای من برا اینا دستش ترک نخورده و فقط این مثال بود، از این ناراحتم که یه سری از مردم بخورن تا بترکن!!(تاره بازهم ناراضی باشن) یه سری هم از گشنگی تلف شن!!(تازه اینا راضی ترن از قبلیا) زمونه بدی شدهااااااااااااااااااااااا
اما همه اینا رو گفتم ولی با این مشکلات باز هم فدایی ایران اسلامی و اسلام ایرانی هستیم ولی به قول دوستان : کوچه ما هم عروسی میشه!!!
والسلام
اللهم العجل لولیک الفرج ، آمین
در ضمن ی چیز جالب دیدم قشنگ بود:
عجب! سال نود ماه دوازدهمش رو دید ولی ما هنوز منظر ماه دوازدهم هستیم
یاعلی

سلام محمد جان

کاملا صحیح میفرمایی.

موفق باشی.

محمد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:45 http://mersadgroup.blogsky.com

سلام
داش فرهاد کشته مرده ی آپدیت کردن وبلاگتم چشمون خشکید
یاحق

حسین پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:24 http://http:/www.hoseindamirchi.blogfa.com

سلام همسنگر
وب خوبی دارید
ممنون میشم ی سرم به من بزنید و با من تبادل لینک کنید
لطفا منو با اسم مادر سادات زندگیم فدات لینک کنید
منتظرتون هستم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد