سال نو بر همه مبارک.

سلام.به قول بچه ها امسال سال ببر هست.

فقط اومدم عید رو به همه تبریک بگم و نوروزتان پیروز،هر روزتان نوروز باشه.

امسال با همه ی سختی ها و بدی ها گذشت.احتمال میدم آقا امسال رو سال توسعه و پیشرفت یا در همین موضوع نام گذاری کنه.

انشا الله عیدی امسال ما ظهور آقا امام زمان باشه.

مطالبی رو آماده کرده بودم که متاسفتنه نتونستم منتشر کنم.انشا الله بعد عید.گرچه قدیمی میشه ولی به هر حال.

انشا الله دور خانواده تون بهتون خوش بگذره و سالی پر از رشد و برکت و بی فتنه رو داشته باشیم.


یا حق.

من حرفم را پس می گیرم.‏

من می خواهم حرفم را پس بگیرم.من می خواهم تیتر این مطلب را بزنم:مباد که مانند مردم ژاپن نباشیم.من می خواهم بگویم دم مردم ژاپن گرم.من می خواهم بگویم خاک بر سر آن ایرانی های بی غیرتی که مثل سگ از آمریکا و اسراییل و انگلیس و بقیه کشور های قلدر ( لعنت الله علیه ) می ترسند ولی از خدا نمی ترسند.من می خواهم بگویم خاک بر سر آن ایرانی هایی که ایرانی نیستند و فقط ادعای وطن دوستی شان گوش فلک را کر کرده.من می خواهم بگویم متاسفم که با شما کسانی که در ظاهر ایرانی ولی در باطن آمریکایی هستید در یک کشور زندگی می کنم.من متاسفم که همان هوایی را استشمام می کنم که شما آن را کثیف می کنید.من عاشق ژاپنی ها هستم و حاضرم رگ هایم را بدهم برایشان.من وقتی ژاپنی ها را در تلویزیون می بینم غش و ضعف می کنم برای شان و بلا استثنا هر دفعه می گویم:حیف نیست که آمریکایی زنده باشند و شما بمیرید؟کل مملکت آمریکا فدای شما ژاپنی ها بشود.و هر دفعه خانواده و فامیل هایم وقتی این حرفم را می شوند انگار که به ناموس شان اهانت کرده باشم قرمز می کنند.وای بر من که غیر مادرم میان یک سری خائن زندگی می کنم.خدا این هم زندگی بود برای من درست کردی؟

به خدا قسم یک تار گندیده ی موی سر دختران ژاپنی را (همان دخترانی که گه گاهی سرباز های آمریکایی که در آمریکا پایگاه دارند به آن ها تجاوز می کنند) به بعضی از دختران و زنان این مرز و بوم نمی دهند.مردم ژاپن گرچه در حال حاضر با خفت در کنار آمریکایی هایی که به زور در کشورشان پایگاه دارند زندگی می کنند،اما حس نفرت از آمریکایی ها را به طور ژنتیکی به فرزندان شان انتقال می دهند.شما اما یادتان رفته که آمریکا با ما چه کرد.یادتان رفته کاپیتولاسیون را،آن لکه ی ننگ سیاسیون را.یادتان رفته کودتای ۳۲ را.یادتان رفته ۸ سال دفاع مقدس را.یادتان رفته چادر از سر زنان کشیدن را.یادتان رفته ... .یکی برگشت به من گفت:این ها گذشت.گفتم:نه،هنوز نگذشته.هنوز جانبازان شیمیایی ( که کف پایشان میان دو چشمم ) هستند که تکه تکه های جگر شان را با خون بالا آوردن پس می دهند.هنوز زخم هایی که آمریکا بر تن ما نهاده،بهبود نیافته که آشتی آشتی بریم تو کشتی.بگذارید حالا مثال های فرا ملی بزنم.مگر وقتی شما سبز ها میان پرسش ها و استدلال هایم گیر می کنید برایم شعر سعدی را نمی خوانید که سر در سازمان ملل است؟پس من حقوق بشری مثال میزنم.آقایان آمریکا پرست،هنوز در ناکازاکی و هیروشیمای ژاپن به خاطر اثر بمب اتم،کودکان معلول به دنیا می آیند.هنوز بعد از جنایاتی که در حق ژاپن انجام دادند،باز هم به دختران ژاپنی تجاوز می کنند.ابوغریب هنوز باز است آقایان.گوانتانامو نشان می دهد که کسانی که مدعی حقوق بشر در دنیا هستند خود نقض کننده ی حقوق بشر در دنیا هستند.غزه نشان داد که تا وقتی اسراییل،مقر سازمان ملل را در غزه نزده بود محکوم به جنایت نشده بود.مدعیان حقوق بشر اکنون اسراییل بچه کش است.چشمان تان را باز کنید.این گوری که شما بر آن گریه می کنید خالی از مرده است.آقایان،بصیرت هم چیز خوبی است.غیرت هم خوب است.خوشا به حال دولت ژاپن که مردمش غیرت مندند.مردم ژاپن رسمی دارند به نام << هارا گیری >> که اگر عمدا یا سهوا خیانتی در حق مردم یا کشورشان مرتکب شوند با شمشیر به بدترین شکل خودشان را می کشند.ما فقط در حرف وطن دوستیم.ما اگر وطن دوست بودیم،آمریکا از زبانمان می افتاد.این ها را گفتم اما باز بی غیرت گفت:آمریکا اگر بخواهد به ما حمله کند،دو روزه ایران را می گیرد.من هم جای دوست و دشمنانم خالی مقداری خندیدم و گفتم:به ما حمله کند؟گفت:آره.گفتم:۲۹ سال پیش حمله کرد،بهش گفتیم دنیا دست کیه.گفت:آن موقع عراق بود،اما حالا همه می آیند.گفتم:عراق بود و ۶۶ کشور که شبانه روز حمایتش می کردند.ما آن موقع مگر چه داشتیم؟تانک هایمان را از آن ها به غنیمت می گرفتیم.تانک های آن ها گیریس اش خشک نشده بود می افتاد دست ما.خمینی چه زیبا گفتی:بعضی ها می آیند به من می گویند که عراق مجهز است،عراق چه و چه.اتفاقا خیلی خوب است عراق مجهز است،ما تجهیزات شان را پس می گیریم.حاج احمد متوسلیان شهید،من می ترسم که در گوش شان بزنم.آن وقت آمار می دهند که هر ۵ ثانیه در ایران حقوق بشر نقض می شود.تو که فقط از خدا می ترسیدی بیا و یک در گوشی بزن زیر گوش این ها تا هم برق ۳ فاز از کله ی این ها بپرد،هم جگر من خنک شود.زخم معده گرفتم از دست بعضی خوش غیرت ها.شما غیرت را کفن کردید،شما وطن پرستی را خجالت زده کردید.شما معنی تازه ای به مبارزه با قلدری و استکبار داده اید.ما را شرمنده کردید.خواهشا انقدر به نفع مردم و کشورتان فعالیت نکنید،خوش به حالمان می شود.

انتهای مطلبم را با یک آرزوی دست نیافتنی به پایان می رسانم.خدایا کاش من در ژاپن به دنیا آمده بودم.

" آ " مثل آقا زاده‏

 شاید این نامه،سخنی باشد با رییس جمهور

 

سلام آقای رییس جمهور.رییس جمهور منتخب مردم با ۲۴ ملیون رای.من که به همه گیر داده ام،امروز هم می خواهم به شما گیر بدهم.می خواهم با شما درد و دل کنم. تو اشتباه کردی که به آقا  زاده های گرامی و  عزیزتر  ازمردم پاپتی شهید داده گفتی :ما هر کجا که پا می گذاریم به دم یکی از این آقا زاده ها بر می خوریم،این حیطه ی دمتان را مشخص کنید تا هم ما کارمان را بکنیم هم شما دمتان راحت باشد.آخر حیف نیست پایت را می گذاری روی دم به این قشنگی؟.آخر مگر چه ایرادی داشت که آقا زاده ها نفت ما پا پتی ها را ببرند کشتی کشتی؟نه،ما انقلاب کردیم که نفت مان دست آمریکا نباشد،حالا اگر آقا زاده ها چپو کردند،فدای سرشان.آقا زاده یعنی چی؟یعنی همین دیگر.ملت ایران سال هاست که از شنیدن آقا زاده ها حالت تهوع می گیرد.الرژی دارد به این اسم.ولی خوب محمود جان،اگر پایت را از گلیم ات دراز تر نمی کردی و کاری به دم آقا زاده ها نداشتی،می دانی الان چقدر راحت بودی؟الان به جای آن که تو با آن ها مبارزه کنی،آن ها با تو مبارزه می کنند.سرشان به کار خودشان گرم بود و نفت ما را می بردند،تو مجبورشان کردی که علیه ات فعالیت کنند.و انصافا چه فعالیتی.این همه نیرویی که برای سرنگونی تو خرج کردند برای نابودی انگلیس خرج می کردند انگلیس که هیچ،دنیا را هم می توانستند تسخیر کنند.اگر مثل خاتمی کاری به کارشان نداشتی،اتفاقا هم محبوب بودی هم محجوب.نگاه کن،الان از محبوبیت خاتمی کاسته نشده،از محبوبیت توست که کاسته شده.

ای بابا،آقای احمدی نژاد چرا به این بندگان خوب خدا تهمت میزنی؟چرا دروغ می گویی که ۴۵ ملیارد دلار بدهی معوقه است به بانک ها.خیال کردی چرا عوام فریب شدی؟چرا قانون گریز شدی؟چرا مخالف آزادی بیان شدی؟چرا برایت جک درست می کنند؟خوب کاری به کارشان نداشته باش.یک آب باریکه ای دارند،شما هم این آبشان را گل آلود کردی که چه؟که برای خودت ماهی انتخابات بگیری؟آخر ۲۰ ساعته کار کردن برای مردم انقدر ارزش دارد که به بندگان نیک و شریف خدا تهمت بزنی؟.مگر نفت مردم را بردن جرم است؟کجا جرم است؟اگر جرم بود که این ۲۰ سال یکی به خر مرادشان لگدی میزد.حالا تو آمده ای که چه؟که به خرشان اسائه ی بی ادبی کنی؟کروبی هم گفت:جلوی یک مرد شریف (منظور مهندس )،زنش رو در بیاری ( منظور مدارک پروفسور زهرا رهنورد) اینجوری اینجوری کنی،هر چه خواستی به همه بگی بعد انتظار داشته باشی کسی چیزی بهت نگه.وقتی گفت شریف،یاد آن شریفی افتادم که وقتی در ایتالیا کسی بر علیه مافیا شکایت می کرد می گفتند:ایشون آدم شریفی هست،خجالت نمی کشی بر علیه شون شکایت کردی؟

تهمت زدن کار خوبی نیست آقای احمدی نژاد،مگر نشنیدی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه مشهد گفت:مهدی خیالش از پرونده هایش راحت است؟.راحت است که هر چه قوه ی قضایه احظاریه می فرستد انگلیس،ایشان جایشان قرص و محکم است و حتی عید هم قصد ندارند تشریف بیاورند ایران کنار خانواده شان.ایرادی ندارد که.خانواده شان می روند انگلیس،آن جا عید را دور هم هستند.آقا مهدی خیالش تخت است،آن کسی که باید بترسد منم.منم که دارم از ایشان مطلب می نویسم.( من هم البته خیالم تخت است،چون خدا را ناراضی نساختم.این برایم مهم است و منافع کشورم و منافع اسلام.به هر که برخورد فدای سر حق گفتنم ).آن که باید نگران باشد تویی؟امسال پشت سر هم طرح های افتخاری را کلید زدی،سال بعد چه می کنی؟سال بعد و بعد و بعدش را از خجالت ات در می آیند جناب رییس جمهور.آن دمی که گفتی کار دارد به کارت و همه جا هم یک نمایندگی برای خودش دارد.برای همین هاست که می گویم می گذاشتی لفت و لیس شان را ادامه دهند.این جا دیگر تنهایی.اینجا دیگر ۲۴ ملیون رای ات هم نمی تواند کاری کند.اینجا با خواص بی خاصیت روبرو هستی و بر اندازان نظام و اسلام که ادعای مسلمانی شان گوش فلک را کر کرده و دل سوزی شان برای نظام.خدا را شکر که شما رییس جمهور هستی.من اگر جای تو بودم و کثافت کاری این ها و این همه توقع و تهمت و تخریبی که نامش را نقد گذاشته اند را می دیدم در جا استعفا می دادم.رگ منم به مردمم کشیده.آن جا که پای سهم تلاش برای این آب و خاک و هزینه دادن و آبرو گذاشتن می شود می گوییم به من چه،ولی وقتی پای پرادو سواری می آید ما هم مدعی می شویم و تحلیل می کنیم و زمین را به آسمان می بافیم که عجب حکومت بدی داریم.چرا؟چون پرادو زیر پایمان نیست.آقای احمدی نژاد،برادر عزیزم،شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری،رییس جمهور محبوب من،متاسفم که به شما رای ندادم.متاسفم که خواستم در دور دوم به میر حسین رای بدهم.متاسفم که چهار سال آینده باید به آقای قالیباف رای بدهم.قالیباف انسان ساعی است و خدمت گزار،انسان بی نهایت سیاست مدار است،اما احمدی نژاد نیست.حال من تاسف دارد،اما حال کسانی که به موسوی رای دادند و مثل چی پشیمانند بدتر از من است.آقای احمدی نژاد،شما به حقیقت نژادتان به احمد ( صفت محمد مصطفی (ص) پیامبر اسلام ) رفته.

<< آ >> شاید یعنی فائزه،یعنی مهدی.شاید یعنی شهرام جزایری.آخر یادم هست کسی گفت:من راضی نیستم کسی به من تهمت بزند،اگر چیزی به نام من هست مدرکش را بیاورید.این حرف ها بیخ گلوی من و مردم مثل تار عنکبوت چسبیده بود و داشت خاک می خورد،جرات گفتنش را تو نشانمان دادی.

آقای احمدی نژاد،آرزوی توفیق ات را در برابر آقا زاده

مدیریت بهشت زهرا خسته نباشید.

مدیریت بهشت زهرا گند زده.منافقین یک _ مدیریت بهشت زهرا صفر.بهشت زهرا رو دست خورد از منافقین،آنجا که کشته های شورش سبز را نه در قطعه ی منافقین که در قطعه ها ی عادی بهشت زهرا خاک کردند.مرده های منافقین اگر ندا را در جمع خود داشتند کلی کیف می کردند،چرا از چنین حظی محروم شان کردید؟راست می گویند این بنده شیطان ها،جمهوری اسلامی واقعا ظالم است.ظلمی از این بزرگ تر که حق را به حق دار نرساند؟حق اگر به حق دار رسیده بود ندا و بقیه کشته های سبز در قطعه ی منافقین بودند و ۳۰۰ شهید بسیج و نیروی انتظامی در قطعه ی شهدا.شاید راست می گفت دوست من که ظلم به سویه،عدالت است.از این طرف به فتنه گر ها ظلم کن و از آن طرف به ۳۰۰ شهید.ندا در همان قطعاتی خاک شود که شهیدان نیروی انتظامی.باز هم می گویم،در عجبم از زمین که چگونه کشته های شما را در خود پذیرفته.انگار کشته های شما طبع زمین را مسموم نکرده که شما را قی کند و پس بزند.به شما اگر رو بدهیم،کشته های خود را شهید که می کنید هیچ،پس فردا مدعی می شوید که آیت الله صانعی امام حسین  را در خواب دیده که می فرماید:ندا با من محشور خواهد شد.حتی پا را از این هم فراتر می گذارید که پیغمبر عظیم الشان اسلام فرمود: ندا من اهل بیتی.به شما اگر رو بدهیم،اینجا را آنتالیا نمی کنید،می کنید لس آنجلس.شهر مواد و سکس.شهر زن های خراب،شهر فساد و شراب.البته در زبان ما لس آنجلس می شود شهر فرشتگان.اف بر شما که فاحشه ها را فرشته خطاب کردید.اف بر شما که منافقین را شهید نام دادید.شهید های شما زنده ای است که برایش ختم می گیرید و مهندس هم در ختم اش شرکت می کند.شهید های شما ترانه موسوی است که کانادا زندگی می کند ولی در تهران به او تجاوز می شود.کروبی هم جکی است برای خودش. خدا شیخ را از ما نگیرد.حسین قدیانی که بالاترین هر چه از دهانش در آمده نثارش کرده،چه زیبا گفت که من در قطعه ی شهدا،فاتحه می خوانم و در قطعه ی منافقین سوره ی منافقون.

کشور های خارجی و رسانه هایشان چرا داد و بیداد کنند؟چرا پول الکی بدهند برای برنامه سازی بر علیه ما؟چرا هالیوود فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی بسازد؟دیگر << بدون دخترم هرگز،سنکسار ثریا و ۳۰۰ >> را بسازند که چه؟مهندس و ممد تمدن و شیخ از هزار فیلم بهترند.خودشان فیلمند.استحاله ی فرهنگی را الان هالیوود هدایت نمی کند،زحمتش افتاده روی دوش سران فتنه و عجبا که دست هالیوود را از پشت بسته اند.

در اروپای مهد دموکراسی،این مردک سارکوزی،خانم بازی می کند و در کشورش قانون منع پوشش به تصویب میرسد و بعد راجع به کشور ما مهملات می بافد که حقوق اقلیت های مذهبی رعایت نمی شود.به شما ها اگر رو بدهم حقوق بهایی ها که هیچ،حقوق شیطان پرستان را هم می خواهید.آخر شیطان پرستی هم دینی است برای خودش.راستی یادمان باشد که حقوق همجنس بازان را ادا کنیم تا حقوق بشر نقض نشود.پس فردا هم باید حق حیوان باز ها را بیش تر مسلمان ها قرار دهیم تا آزادی به مسلخ نرفته باشد.یکی به من بگوید انگلیس که ادعای حقوق بشری اش منتهی علیه خر را پاره کرده،گند بابی سانز را چگونه می خواهد جمع کند؟.

در اروپایی که بعضی ها دکمه ی ذوب در غرب زدگی شان اجازه ی اندیشیدن نمی دهد،همین دیروز،برلوسکنی هر چه آداب دیپلماسی ای که از صهیون ها یاد گرفته بود،روی خبرنگاری پیاده کرد.تازه وزیر امور خارجه اش هم با کتک و فحش سعی کرد نهایت احترام  به آزادی مطبوعات و حقوق شهروندی را رعایت کند،خبرنگار بیچاره را از جلسه انداخت بیرون. آقای احمدی نژاد،این جا در جلسه ی هفتگی ات با خبرنگاران از تو سوال می کنند که ما خیلی وقت است کاپشن معروف تان را ندیدیم و تو هم در کمال آرامش جواب شوخی شان را دادی که شیفت شما به روزهایی که کاپشن می پوشم نمی خورد.انشا الله دفعه ی بعدی. آقای احمدی نژاد،این جا تو جرات داری به خبر نگار بگویی تو؟خیال کرده ای اینجا ایتالیا است.همچین حالی بدهند بهت که فکر گفتن بالا چشمتان ابرو است هم نیفتی.این جا چپ و راست روزنامه تعطیل می شود و انجمن چی چی گفته که ایران بیش ترین روزنامه نگار زندانی را دارند.راست می گوید یکی بزند در دهان این مفسد فی الارض،برلوسکنی.

باز هم قلم من مرا برد آنجا که دلش خواست.لب کلام می خواستم بگویم:دم مدیریت بهشت زهرا گرم.اسم زهرا (س) روی این قبرستان است و کسانی مثل کشته های سبز ها در آن جا خاک شده اند.

منزوی بودن ایران و تحریم چهارم!

بی بی سی فارسی: شرکت نفتی شل فروش بنزین به ایران را متوقف کرده است. شرکت نفتی 'رویال داچ شل' چهارمین شرکت اروپائیست که بر اساس گزارش ها دیگر به ایران بنزین نمی فروشد.
به احتمال زیاد تحریم چهارم ایران در راه است. اصلی ترین قسمت این تحریم شامل انرژی (بنزین) و مسدود شدن حساب های ایران در خارج از کشور می شود. امکان دارد ایران از فروش نفت خود سرباز زند که عربستان و عراق قول جبران تولید آنرا داده اند.
اما آیا ایران در جامعه بین المللی منزوی است؟ رجوع به یادداشت ایران > آمریکا
آمریکا و اسرائیل دنبال تحریم ایران هستند، زیرا:
1) ایران بدنبال دستیابی به ساخت سلاح هسته ای است.
2) ایران به جامعه بین الملل متعهد نیست.
3) مقامات ایران، هولوکاست را زیر سوال می برند.
اما چرا این سه دلیل مهم هستند؟ زیرا :
- اگر ایران به سلاح هسته ای دست یابد، نه تنها قدرت اسرائیل در منطقه خاورمیانه بلکه قدرت آمریکا و کشورهای متحد او هم زیر سوال خواهد رفت و جریان یک طرفه قدرت نظامی در جهان که هماهنگ با خواسته های آمریکا و لابی صهیونیست های آمریکا ست از بین می رود.
- ایران اولین کشور اسلامی در جهان خواهد بود که نشان می دهد می توان بدون استفاده از الگوهای توسعه غربی و در پناه دین به قدرت رسید در نتیجه قدرت مطلقه نظام سکولاریسم زیر سوال می رود.
- ایران پیشرفته هسته ای، جریان انرژی را از سوی کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه برهم زده و مانع بزرگی در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته خواهد شد.
- ایران بعنوان مخالف جدی سکولاریسم نباید در رده ابر قدرت ها قرار گیرد آنوقت مگر ابر قدرتی برای نظام لیبرال- دموکرات باقی می ماند؟
- اگر ایران به پیشرفت های هسته ای دست یابد، از محبوبیت خود در افکار عمومی کشورهای در حال توسعه، که بیشترین جمعیت دنیا را تشکیل می دهند، استفاده کرده و با کمک به این کشورها دنیا را با قدرت های بسیاری مواجه می کند.
- ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و به خواسته های آمریکا متعهد نیست، پس ایران به جامعه بین الملل متعهد نیست!
- هولوکاست ناموس اسرائیل است، اگر ایران به قدرت هسته ای، علمی، صنعتی و پزشکی برسد با سیاست خارجی فعال خود می تواند افکار عمومی را به این دروغ بزرگ متوجه کند.
اگر ایران تحریم بشود، چه خواهد شد؟
1) جمهوری اسلامی ایران با ائتلافی که بین کشورهای درجه دوم در پیشرفت همچون: برزیل، چین، هند، ترکیه بوجود آورده نیاز های خود را رفع خواهد کرد.
2) جمهوری اسلامی ایران با نفوذی که در کشورهای در حال توسعه دارد می تواند سرمایه های علمی خود را به این کشورها صادر کرده و به جذب سرمایه های اقتصادی از آن کشورها بپردازد.
3) جمهوری اسلامی ایران همچون یک جزیره در محاصره، به پیشرفتهایی در صنعت، اقتصاد، فناوریهای نوین و پژوهش های علمی دست زده و قدرت جدیدی در جهان خواهد شد.
4) سختی های حاصل از تحریم سبب استقلال و عزت و اقتدار و وحدت ملی و دینی بصورت فراگیر در مردم ایران متبلور می شود.
5) و در آخر جهان خیلی زود شاهد راه جدیدی در جهت دستیابی به توسعه همراه با عدالت و تعالی انسانیت خواهد بود. ان شاء الله


برگرفته از : http://netiran.info/blog.php?user=yasin&blogentry_id=817