آقا،هواپیمای ما را پس بدهید برویم سر کار و زندگی مان

امشبی بی بی سی کیف ما را کوک کرد.صدای آمریکا که جرات نمیکرد این خبر را کار کند.


بعد از یک هفته کش و واکش که این هواپیما ماکت است و آهن پاره هست و برای ما نیست و خراب شده سقوط کرده و روسیه و چین التماس ایران را بکن که این موجود را بدهید به ما،ما هر چه بخواهید به شما میدهیم،آقای اوباما گفته است:



ما از ایران درخواست داریم که هواپیمای ما را پس بدهد.


گذشت به یک ماه قبل ( Flash Back ) :


اسراییل: در صدد حمله به ایران هستیم.


آلمان: برای راضی کردن آمریکا به حمله به ایران تلاش میکنیم.


فرانسه : ایران بداند اگر دست از غنی سازی بر ندارد حمله خواهیم کرد.


حال:


آقا هواپیما ما را بدهید برویم پی کارمان.جنگ را بی خیال شدیم.شما به ما حمله نکنید،هواپیمای را هم بدهید نوکراتان هستیم.جون من پس بدید هوا پیمامون رو. 

امشب

امشب  باز به  سرم زده.حرف های نگفته ام ر ا بیرون میریزم امشب.هر انگی را بچسبانند میخرم به جان.فکر میکنم پسر عمویم کیف کند  از این نوشتارم.بگذار یک بار هم شادش کنم.

 

چند روزی است که خبر گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط صدا و سیما در بوق و کرنا شده و البته واقعا جای خوشحالی و افتخار است.بگذریم که بعضی ها از جمله صدای آمریکا سعی در هر چه کمرنگ تر نشان دادن قضیه داشت.حال بعضی میگویند هواپیما نقص فنی داشته و هیچ خط و خالی بر نداشته باشد با خودشان.

اختلاس ( دزدی سابق ) هم که قدیمی شد رفت و از آنجا که من همیشه دیر میرسم برای نوشتن،بگویم و بگذرم.

وزیر اقتصاد ژاپن بعد از لو رفتن اختلاس کوچک در کابینه اش،شخصا استعفا داده و بعد دست به خود کشی زده.بنازم به شایسته سالاری که مجلس وزیر اقتصاد رو استیضاح میکند و وزیر با کمال پر رویی میگوید من اگر استعفا ندادم به این خاطر بود که گندی که در وزارت خانه ی من به بار آمده را جمع کنم و ماشا الله به مجلسی که دوباره به او رای اعتماد دادند.بگذریم از اینکه سه دستگاه های اجرایی،مقننه و قضاییه مدعی تشکر برای دستگیری دزد بزرگ هستند.10 % از حقوق کارگران برای مالیات کسر میشود و میرود به جیب مختلصان عزیز و هیچ کسی نیست که بیت المال را کنترل کند.دوستی دارم که خاطره ای را برایم نقل میکرد:

شخصی بود که در این دیار میخواست خانه ای بخرد سه میلیارد تومان و رفت به بانک و شنید که برای خروج این پول از بانک باید 200 ملیون بدهد.

 

راست و دروغش پای خودش.نمیدانم در ازای خروج 3 هزار میلیارد تومان چقدر باید داد؟

 

برویم سر یارانه ها که کمر مردم را حالی به حالی کرده ( شکسته ی سابق ).

یادم می آید رییس جمهور محبوب ما میگفت: بعد از یارانه ها افزایش قیمت نداریم یا نا چیز خواهد بود.خوب بلیط اتوبوس از 100 تومان شد 300 تومان.شیر از 250 تومان شد 700.نان بربری از 200 تومان شد 500 تومان.کره ی 100 گرمی از 400 تومان شد 900 تومان. چه خنده دار شده است وضع من.قیمت تره بار میدهم به مردم.

 

لب کلام: پهپاد آمریکا را گرفتید،آفرین.به علم لیزر دست یافتید،مرحبا.به علم اتمی دست پیدا کردید،ماشا الله.فضا پیما پرتاب کردید،احسنت.در رشته های ورزشی غیر از فوتبال و کشتی مدال آور شده ایم،خدا را شکر.بانک های خصوصی زیاد شده،آفرین.اپراتور های موبایل زیاد شده،احسنت.خصوصی سازی انجام شده،خیر و برکت.رشد های قابل ملاحضه و غیر قابل انکاری داشتیم و جای بسی تشکر دارد.باشد،همه ی این ها قبول.دست آویز دست های خالی مردم را چه کردید؟در آن اول شدیم؟بیکاری را چه کردید؟اعتیاد جوانان را چه کردید؟برخورد بد مامورین را چه کردید؟فساد دستگاه اداری و کاغذ بازی را چه کردید؟

 

در این 30 سال چه کردید؟جوابتان باشد با خون شهدایی که تا تقی به توقی میخورد خونشان به میان می آید.خون شهدا را میکشم وسط،حق الناس و قسمت مردم زنده ی ما را بی خیال میشوم.

 

اللهم عجل لولیک الفرج