لینک یکی دیگه از وبلاگ های ارزشی

سلام به همه ی دوستان.


امشب باز هم میخوام یکی دیگه از وبلاگ های دوستان خودم رو خدمت شما عزیزان معرفی کنم.


شاید بعد از دیدن این وبلاگ ارزشی و خوب تعجب کنید که نویسنده ی این وبلاگ یک پسر 15 ساله باشه.(الله اکبر،یاران امام زمان ارواحنا فداه هستند دیگه ).


وبلاگ من وبلاگ سیاسی مذهبیه،اما تا وبلاگ هایی مثل وبلاگ دوست من نباشه ما هیچ کاره ایم.


وبلاگ های ضد صهیونیسم و ضد فراماسونی هستن که اسلام رو حفظ میکنن و به ما وبلاگ های سیاسی مذهبی طرفدار نظام قدرت عمل میدن.تا اونا نباشن،ما هیچیم.


میخواستم وبلاگ این دوست تازه باهاش آشنا شده رو لینک کنم ولی اون زود تر این کارو کرد.


السابقون السابقون اولئک المقربون.


در ضمن وبلاگ استاد بزرگ و فهیم علی اکبر رائفی پور،ماسون شناس ارجمند و کسی که حق بزرگی به این مملکت داره هم در لینک ها اضافه میشه.


وبلاگ ماسون تیوب متلق به دوست عزیزم محسن قره باغی که انشا الله همیشه موفق باشه:


http://www.mason-tube.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدعاملی سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:32 http://www.samen511.blogfa.com

سلام وبتون خیلی قشنگه
خوشحال میشوم بهم سربزنید ونظر بدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد