از سینما تا کرمانشاه

بسم الله الرحمن الرحیم.


انا لله و انا الیه راجعون.


میخواستم این پست را اختصاص بدهم به این که در این آشفته بازار سینما که از ازدواج ننه جون تا اگه میتونی منو  بگیر و  من که در رفتم و از این این اسم های فاخر و متن و بازیگر های فاخر تر،وقتی ماهواره ها اخراجی های 2 را میگذارند یعنی هنوز جای امیدی هست و بگویم یاد روزهایی که سگ کشی و اعتراض،قرمز،مومیای 3،شوکران را می ساختند بخیر.این روزها فقط نوشیدنی رانی آبکی نشده،همه چیز قاراشمیش شده.


زین ها که بگذریم،حضرت آقا در سفر کرمانشاه نطقی عجیب کردند که من یکی هنوز از شوکش خارج نشدم.


گوشه ای از مطالب ایشان به نقل از خبرگزاری مهر:


ایشان دستور امام برای حذف پست نخست‌وزیری از ساختار قوه مجریه را یکی دیگر از موارد تغییر ساز و کار و مهندسی کلی نظام برای تحقق آرمان‌ها برشمردند و افزودند : در شرایط فعلی نظام سیاسی کشور ، ریاستی است و رئیس‌جمهور با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می‌شود که شیوه خوب و مؤثری است اما اگر روزی در آینده احتمالا دور، احساس شود که نظام پارلمانی برای انتخاب مسئولان قوه مجریه بهتر است هیچ اشکالی در تغییر ساز و کار فعلی وجود ندارد.
و من هنوز گیج از این قضیه که پس تکلیف آرای مردم چه میشود که میزان است؟پس قانون اساسی که باید مورد تجدید نظر و بعد از به نظر سنجی عمومی گذاشته شود چه میشود؟

رسانه های بیگانه که میگویند حضرت برای افزایش قدرت خود و کاهش اختلافات این حرف را زده چه؟


میدانم دوستان معتقد من خرده خواهند گرفت که چرا انتقاد کردم؟اما ذکر دو مطلب:


1- خود حضرت آقا گفتند از من انتقاد کنید.

2-اگر ایشان نمی گفتند هم من انتقاد میکردم،همان طور که عربی به عمر بن خطاب گفته بود اگر کج شوی با شمشیر کج عرب راستت میکنم.


یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد