کشور بعدی کجاست؟

این دفعه متن ترکیبی آماده کردم.تحلیلی و دل نوشتی با هم.عجب معجونی در بیاید.

دیشب پسر عمویم گفت: چرا راجع به مطالب سیاسی روز دنیا مطلب نمی نویسی؟گفتم اسم وبلاگ من << این عمار؟ >> است و از مطالبی هم که نوشتم این گونه بر می آید که راجع به فتنه خواهم نوشت.گفت:راجع به انتخابات عراق مطلب بنویس.خواستم بگویم وضعیت انتخابات عراق،مطلبی که به رسالت وبلاگ من مربوط باشد را فراهم نمی کند،اما دیدم اتفاقا فراهم می کند.پس یک راست می روم سر اصل مطلب.

اول در " ایران " تقلب شد و بدون مدارک اتهام ها از تقلب و  تجاوز  گرفته تا شکنجه ی زندانیان و کشتار مردم و ... بر‎ ‏ سر جمهوری اسلامی بارید و‎  قص علی هذا که همه خود می دانید.گام بعدی افغانستان بود که این چند روزه گندش را کرزای در آورد که سفیر آمریکا و سازمان ملل مسئولش بوده.ادعایی که البته سفیر آمریکا آن را رد و گفت:من نمی توانم یک ملیون رای تقلبی صادر کنم.البته برای من جالب بود چگونه احمدی نژاد می تواند ۱۱ ملیون رای تقلبی صادر کند؟.بعد از آن قرعه به نام عراق خورد که در گام اول عربستان سعودی توسط رسانه العربیه ادعای تقلب را مطرح و بعد از پیشی گرفتن ایاد علاوی بر نوری المالکی نفرات مدعین تقلب عوض شد و به سمت نوری المالکی چرخید.
این تا اینجا،اما به نظر شما کشور بعدی کجاست؟من می گویم مصر خواهد بود چون محمد البرادعی که سخت محبوب دل مردم مصر است کاندید پست ریاست جمهوری است و در آن طرف حسنی مبارک است که با خودش هم درگیر است که او بیاید یا پسرش و البته سخت منفور مردم مصر.احتمال این که وقتی حسنی مبارک رییس جمهور نشد اسراییل ادعای تقلب کند زیاد است.آرایش سران سیاسی در خاورمیانه و به قدرت رسیدن شان جدیدا بر علیه آمریکا است،کمی دقت کنید.فقط کافی است البرادعی سرکار بیاید تا بشود خاورمیانه ای تماما ضد اسراییلی شکل داد.
این چند وقته تقلب چقدر در خاورمیانه زیاد شده.سیاست مداران که درست ترش تقلب مداران است وقتی می بازند ادعای تقلب می کنند.به راستی چقدر سیاست کثیف است،من باز هم می گویم سیاست یعنی دریدن انسانیت،یعنی دریدن انسان.



                                 


                                         بخش زیر،بخش دل نوشت هست.


این جا پدرم فقط و فقط نگران تحصیل و مدرسه رفتن من است و برای خود من هیچ ارزشی قائل نیست.خانمی در فامیل دور ما نگران فرزندش بود.نگران این که چون فرزندش تصادف کرده مبادا تب داشته باشد،تا آنجا نگران بود که به تمام قوم و خویشانش تماس گرفت و مطلب را با آن ها در میان گذاشت.مادر من وقتی ساعت از یک شب گذشته باشد و من به منزل نیامده باشم نگرانم می شود.فلانی نگران شهریه ی دانشگاهش است که عقب نیفتد.من اما نگران آینده جمهوری اسلامی هستم،من حتی نگران اسلام نیستم چون با این که همه دندان تیز کرده اند که نیست و نابودش کنند اما کسی گفته: {{ انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون / همانا ما ذکر را (قرآن) نازل کردیم و همانا از آن محافظت خواهیم کرد.سوره ی مبارکه حجر،آیه ی شریفه ی ۹}} و به راستی راست گفته که {{ وعد الله حق / وعده ی خداوند راست است }}.من فقط نگران آینده ی جمهوری اسلامی هستم چون همان ها که دندان برای اسلام تیز کرده اند برای جمهوری اسلامی هم دندان تیز کرده اند و جمهوری اسلامی آن عظیم لا یتناهی را ندارد که بگوید مواظبش هستم.من نگران آینده جمهوری اسلامی هستم چون آینده ی ما مردم هم هست.چرا کسانی که هر یک نگران چیزی یا کسی هستند نمی توانند نگران بودن من را درک کنند و مسخره ام می کنند؟

راست گفت امام خمینی که هر کس در راه خدا کار کند بیش تر از همه فحش می شنود.هم ‎از خودی،هم ازغریبه شنیدم.‎نوش‎ جانم آن‎ حرف های‎ تلخ و‎ گزنده،آن حرف‎ های چون‎ نیش در‎ روحم رونده،آن‎ خزعبلات گوینده‎.اگر کشور من در سایه ی اسلام با متلک های شما به من پیشرفت می کند پس ای متلک ها،ای ناسزاها،ای نارواها مرا دریابید،من با جان و دل پذیرای شما خواهم بود.اگر مطمئنید با ناسزا به << من >> کشور << ما >> پیشرفت خواهد کرد پس ناسزا قرض کنید و به سمت من فوج فوج روانه سازید.اگر مطمئنید با فتنه ایران رشد خواهد کرد و سران استکباری پس رفت،بگویید من زودتر از اوباما و نتانیاهو  موج دوم و سوم فتنه را کلید بزنم.اگر از کیف کردن از سخنان نتانیاهو در سازمان ملل که نزدیک بود اشکش در بیاید در قبال احمدی نژاد،ما سربلند می شویم تا من هم به تمام عزت و غیرت و شرف و ناموس و آن چه داریم و در صدد نادار کردنمان هستند پشت کنم.به راستی پسر عمو چه شد که سخنان نتانیاهو برای تو زیبا شد و از آن لذت بردی و فراموش کردی آن چه که ما برایش خون ها دادیم؟به راستی چه شد؟می دانم الان می گویی لذت نبردی،برایت جالب بوده.برای ما ایرانی ها دیوار حاشا بس بلند است مثل طالع کچل ها.به قول ناصرالدین شاه:ایرانی قافیه را نمی بازد.
من این ها را برای سبزها نگفتم چون می دانم کارشان از این حرف ها گذشته.مثل شما مثل آن آیه ی قرآن است که می  فرماید: چشم دارید ولی نمی بینید،گوش دارید ولی نمی شنوید.شما نمی خواهید ببینید.من از بچگی سمت شما بودم اما خواستم ببینم و دیدم و آمدم این سمت.دوست نداشتم روبروی شما بایستم،اما آمریکا مایل بود و شما هم باب دل او رفتار کردید و چاره ای برای من و امثال من باقی نگذاشتید.من هم مثل حسین قدیانی معتقدم که غفلت یعنی اشتغال ما به فتنه ی منافقین جدید و ندیدن سران فتنه که در اطاق بیضی نشسته اند.ما هم باید در مغزمان ضد غفلت بریزیم که من جز کسانی هستم که مجهز به سیستم فوق پیشرفته ی ضد غفلت هستم.من مجهز به ندای حاج صادق آهنگرانی هستم که ۲۲ بهمن در میدان آزادی می خواند:با صداقت،با بصیرت _عاشق این ولایت.حاج صادق برایمان " کربلا کربلا ما داریم می آییم " بخوان،برایمان " جاده و اسب محیا است بیا تا برویم _ کربلا منتظر ماست بیا تا برویم " بخوان.حالا قافیه ندارند نداشته باشند،مگر جفنگیاتی که هر روزه به نام موسیقی می شنویم قافیه دارد؟.بخوان برایمان،این هاست  که فراموش شده اند،موشولینا را ساسی مانکن و کمر باریک را عاصف و آب شونه ساعت ژل پفک نمکی را بنیامین بهادری برایمان می خوانند و اتفاقا عجیب هم گرفته است.حاج صادق،موسیقی سنتی رو به انحلال است اما شجریان پایش ایستاده،چه شد که تو و کویتی پور نشسته و ساکت شدید؟شما ساکت شدید که امثال ساسی مانکن که قیافه اش جوری است که مشخص نیست دختر است یا پسر جولان می دهند.حاجی الان کربلا دیگر لطفی ندارد،بیا بزنیم تو خط آمریکا.بگو آمریکا آمریکا عشق است هاوایی.عشق است هنو لو لو،عشق است جزایر قناری.حاج صادق من به شهید همت هم گفتم:ما بعد از جنگ،آمریکا دوست شده ایم.جوانان ما با این که پایشان را از قلعه مرغی تهران آن ورتر نگذاشته اند اما تعداد مغازه های واقع در محله ی بورلی هیلز (Beverly Hils ) را بهتر از آمریکایی ها بلدند.حاج صادق کربلا گرم است،بیا تابستان با آن آقا زاده ی معروف برویم کوه های آلپ اسکی سواری.هزینه اش هم تماما پای اوست،فقط تنها شرطش این است که رهبری را تنها بگذاری،همین.می دانم سخت است ولی آلپ آن هم در تابستان صفای عجیبی دارد.


تازه به علت انعکاس آفتاب پوستت هم برنزه می شود و از سولاریوم هم بی نیاز می شوی.با یک تیر هفت هشت تا نشان میزنی در سطح لالیگا.چی؟لالیگا چیست؟نمی دانی؟ولش کن اصلا لیگ خودمان.اصلا ولی فقیه را تنها بگذار لالیگا که سهل است،می برندت پیش خود پپ گواردیولا و با مسی هم عکس می اندازی.مسی را بی خیال،می رویم برج کج پیزا،می رویم ونیز شهر روی آب.البته کروبی را هم آنجا دیدی تعجب نکنی چون این چند وقته عجیب عاشق ایتالیا شده.هر جا خواستی می برندت،کاخ کرملین خوب است؟کاخ سفید چطور؟شما پسند کن رنگش را عوض می کنند می شود کاخ آبی.امام علی که گفت کاخی ساخته نمی شود مگر این که کوخی ویران شود راجع به آمریکا نگفت.امام،سیستم سرمایه داری را نمی شناخت وگرنه اشراف را از خود نمی راند.امام اگر سیستم شناس بود،کشور را میداد به اشراف که از طریق سرمایه گذاری و خصوصی سازی رشد داشته باشد.بگذریم حاجی،معامله جوش می خوره یا نه؟ولی فقیه رو بده کاخ کرملین رو بگیر.معامله ی منصفانه ای هم هست.نه؟بنویسم؟.ای بابا حاجی اومدی و نسازیا.یعنی چه یک تار گندیده ی ولایت فقیه رو به هزار تا کرملین نمیدی؟شما اصلا کرملین بودی؟ا،حاجی چرا  این ها را بیرون کردی؟.این ها خودشان انقلابی بودند،سابقه شان مشخص است.پای هواپیما با امام بودند،اولین نفری که شنید امام فوت کرد غش کرد این ها بودند.حاجی چرا توهین می کنی؟اشراف یعنی چه؟حالا کلفتی گردن این آقا زاده از قطر لوله ی نفت بیش تر شده دلیل به اشرافی است؟اگر سهم می خواهند یعنی اشرافیت؟حق شان است برای انقلاب زحمت کشیدند.خمینی اگر بعد از انقلاب یک راست رفت قم و به زور به تهران برش گرداند آن خمینی بود.این ها که نشسته اند و به زور دگنک هم بلند نمی شوند خمینی نیستند که.حاجی چرا نفرین می کنی؟من ناچار بودم برای این دل نوشت نقش بازی کنم.حاجی من یک ثانیه از صدایت را به هزاران ساعت صدای جیمز براون نمی دهم.حاجی دوباره کی ببینمت که برایم بخوانی:ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته؟حاجی نمی دانم این شعر ها از آن توست یا نه،اما کپی رایت را بی خیال،هر چه دوست داری بخوان،اما بخوان.از این سکوت خارج شو.ما به بعضی کسانی که ساکت بودند و نام ناطقی را یدک می کشیدند تاختیم که چرا ساکتید؟حالا نوبت شماست که به تور ما دچار شوی.حاج صادق،گور بابای کاخ کرملین،یک گرم از خاک بین الحرمین کربلا را با کاخ سفید و کارکنان و تجهیزاتش نمی دهم.حاجی،عشق است کربلا کربلای خودت،موشولینا را رقاصه هایی که سرشان روسری سر کردید تا ما فکر کنیم با انسان های مذهبی طرفیم گوش می دهند.حاجی من عاشق آهنگ انقلابی ارتش هستم که این گونه است: از صلابت ارتش و مردم و سپاه ما / جاودانه شد از فروغ ظفر پگاه ما.و با این که نمی دانم خواننده اش کیست اما دائم گوش میدهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد